Весна.

   Весна. Післявчора у Львові прогриміли перші весняні грози, а отже вже сміло можна вважати, що до нас таки прийшла весна). Тож пора підкачувати колеса в роверах і починати кататись до цікавих місць, що неподалік. То я маю на увазі сезонних велолюбителів - таких, як я), бо знаю людей котрим не страшні ні вітри, ні дощі, ні снігопади - вони в будь-яку погоду не розлучаються з своїми велосипедами, а мо то їх просто вже так дістали львівські маршрутки... хто його знає).
    Але то все тут - вдолині. Кілька днів тому пройшовся в Сколівських Бескидах, то там, ще навіть невисоко в горах, лежить сніг і бува потягує таким морозним вітерцем. правда уже й там відчувається весна.


   Але то тільки тут знизу, в високих Карпатах ще панує зима, отож якщо надумали вже глянцувати літні похідні мешти то відкладіть це заняття, а хоча можете наглянцувати, але ще, поки що, йдіть в гори у зимовому.
   Ага, ще хочу похвалитись, що я таки, нарешті, доплентав свої ноги до нашого, місцевого "Острова Пасхи" в Сколівських Бескидах,


   а ше подивився на озеро Журавлини без купи снігу на ньому),


мо колись нарешті і до гори Ключ дійду, але коли то буда наразі сказати не зможу, бо до "Острова Пасхи" я вибирася три роки), після того, як вже раз пробував туди піднятись, але так і не піднявся.


   Планував ще багато чого зробити за перший місяць весни, але більшість планів так і залишились планами бо шось я дуже багато спав), напевно то через весняний авітаміноз - штука цілком реальна про неї навіть по телевізору показують, тож якшо хтось подумав про банальну лінь - то не так).
   Ось такий твір роздум про весну в мене получився). Про то, як я йшов до "Острова пасхи" ще розповім, а а наступних публікаціях знову повернусь до цікавих місць Львова.
   До нових зустрічей).



Немає коментарів:

Дописати коментар