Карта маршруту до гори Довбушанка

Маршрут: Буковель - гора Довбушанець - гора Довбушанка - гора Ведмежик - село Бистриця (орієнтовно 24 кілометри).

Увага! Маркованого маршруту до гори Довбушанка немає, місцями стежки позаростали, гора Довбушанка знаходиться в заповідній зоні де заборонений піший туризм тому ви можете не зустріти жодної групи, мобільний зв'язок місцями відсутній. Плюс, лісники можуть не випустити вас на маршрут.

Клікніть по зображенню щоб збільшити

Маршрут починається в Буковелі. Добратись в Буковель доволі просто - рейсові автобуси з Івано-Франківська і приватні перевізники які можуть підібрати вас дорогою до Буковелю.
   Від стоянки неподалік озера, далі вздовж 14 підйомника потрібно вийти до верхньої станції, тут буде стежка на початку якої встановлено вказівник із жовтим маркуванням,

Ідете стежкою, що з часом стане дорогою (на якій й надалі зустрічатиметься жовтий маркер) аж до перехрестя де перетинаються жовтий і червоний маршрути, ще тут встановлено стенд з інформацією про заповідну зону та що в ній заборонено.

На перехресті звертаєте ліворуч і пройшовши кілька метрів повинні побачити стежку, яка справа від дороги по якій ви ідете веде вниз з хребта

нею спускаєтесь до ріки Зубринка, потрібно буде перейти ріку

і далі весь час по дорозі до будинку лісників

переходите міст перед будинком і далі дорогою, але недовго справа знову буде місток,

переходите і піднімаєтесь стежкою вліво, виходите до ось такої будівлі

ліворуч від будівлі буде витоптано безліч стежок, ними виходите до ось такої дороги

нею вверх до невеликої полонини, а далі я трошки зблудив), ну як зблуди просто замість того щоб шукати стежку я пішов навпростець на плече по старій зарослій дорозі. Тут головне нікуди не сходити з плеча і йти весь час вверх, бажано триматись східних схилів, тоді виходите на полянку з такими краєвидами),

далі, все що потрібно це піднятись до вершини Довбушанця, а з нього вже пройтись до Довбушанки.

З Довбушанки ідете до Ведмежика, а звідти спускаєтесь в Бистрицю. Правда зробити це трішки важче аніж написати) - стежка місцями позаростала, а вам з плеча потрібно буде знайти ще траверс який має вивести до дороги. Я його не знайшов, а далі довго і нудно спускався через буреломи, яри і по потічку))).

Іти без досвіду походів, блукань вночі в горах, користування картою і компасом з надією, що в разі чогось вас знайдуть і допоможуть - не рекомендую. Людей на маршруті до Довбушанки скоріш за все не зустрінете, а в місцях де шанс заблукати найбільший відсутній мобільний зв'язок.