Корисні рослини Карпат: Первоцвіт

   Первоцвіт я збирав ще давним-давно, здається тоді ще тільки навчився ходити). Правда вже давно немає того місця де я колись збирав той первоцвіт, вірніше місце є, але от первоцвіт з-під бетону і асфальту не росте(.
   Та й росте той цілющий первоцвіт не так довго, тому потрібно встигнути зібрати потрібну вам кількість допоки він є.

фото взято з Вікіпедії
   І от в одному з походів я побачив жовті квіточки - знайомі з дитинства))). Для чого і від чого первоцвіт я вже давно не пам'ятав, а мо й не знав, а шо ви хотіли?) Коли востаннє я його збирав то знав тільки одне - буде смачний чай зимою).

   Ну зате тепер я знаю для чого і від чого отой первоцвіт потрібен. Допоможе Первоцвіт від застуди та головного болю, а також безсонні і навіть при болях в серці.
   Ще первоцвіт містить дуже багато вітаміну С, що стане в нагоді якраз весною при авітамінозі).

Немає коментарів:

Дописати коментар