Карта маршруту до хребта Пішконя

Маршрут: Терсовата (між селами Синевир і Синевирська Поляна) - Пішконя - Мала Гропа - Велика Гропа - Негровець (приблизно 20 кілометрів).

Клікніть по зображенню щоб збільшити

Доїхати до місця початку маршруту на хребет Пішконя, як виявилось, дуже просто - зі Львова до Воловця сідаю на поїзд Львів-Мукачево (відправлення 7:10 зі Львова).

В Воловці з автостанції о 11:00 в Міжгір'я їде рейсовий автобус.

А з Міжгір'я в 12:30 до потрібного мені місця відправляється автобус "Міжгір'я-Синевирська Поляна".

Вийти потрібно в районі села Терсовата, скажіть людям, що вам потрібно вийти біля повороту до Музею лісу і сплаву. Мені уточнити місце де потрібно вийти (розглядаючи карту), а далі і показати це місце вже на місцевості, а заодно і кілька разів нагадати водію, допомагало пів автобуса))).
   Ідете синім маршрутом (весь час прямо по дорозі)

до ось такого плакату (маю надію, що він ще довго там простоїть☺), справа від якого є міст.

Переходите міст, ідете стежкою попри ось такий будинок

і виходите до початку "Екологічної стежки" (маркована синім маркером).

Стежка виведе вас до дороги, де синій маршрут зустрічається з червоним, червоним маршрутом й йдете до хребта Пішконя (майже весь час дорогою).

З червоного маршруту варото звернути до озера з назвою "Озірце"). Зліва від дороги по якій іде червоний маршрут буде поворот до озера з встановленим вказівником (якщо до цього часу ніхто цей вказівник не "звандалить"). Нікуди більше з цієї дороги звертати не буде потрібно, вона веде до самого озера. На озері можна влаштувати ночівлю.

Заночувати ще можна під хребтом на полонині (показано на карті). Після підйому на хребет заблукати уже неможливо), варто іти до гори Негровець і вже з неї спускатись вниз.

Через брак часу, я зробив інакше - спустився трішки з Великої Гропи, далі траверсом обійшов її вершину і по плечу зійшов в село Негровець.

Робити так не раджу спуск довгий і нудний, місцями важкопрохідний.

Виїхати з Негровця в неділю справа важка, варто мати це на увазі.