Огляд. Набір посуду Optimus Terra Lite HE Cookset

   Завдяки проекту Банк Спорядження від ПроПоходи потрапив до мене набір посуду Optimus Terra Lite HE Cookset.


   Спакував я його в рюкзак і потопав в сторону Петроса.


   Прийшли ми в колибу біля біостаціонару на полонині Менчул, дістав з рюкзака набір посуду і взявся оглядати) Optimus Terra Lite HE Cookset.

   Казанок.

   Тут претензій ніяких). Орієнтовно 10 хвилин при навколишній температурі -3 і маємо 1,75 л окропу, правда вода вже була трішки теплою, бо отримали ми її попередньо зі снігу який розтопили на печі.


   Але прийшлось використати "свою покришку" бо сковорідка, яка мабуть, повинна слугувати і кришкою для казанка - справляється з цими "обов'язками" дуже погано(.


   Про сковорідку.


   Їжа не "катастрофічно", але пригорає, а відмити потім оте "рифлене" дно важко. Моя порада - мийте сковорідку відразу після приготування їжі.


   Мабуть, було б варто зробити внутрішню частину сковорідки плоскою. Можливо, їжа б тоді в ній готувалась трішки довше, але мити б було набагато легше, бо поки я її вимив то думав мене шляк наглий трафить).
   Висновки які я зробив після використання набору посуду Optimus Terra Lite HE Cookset.
   Для любителів їжі приготованої на багатті цей набір посуду, аж ніяк не підійде та й велику групу з цього посуду не нагодуєш за одне приготування їжі. На мою, і не тільки, думку - їжі приготованої за допомогою цього набору якраз вистачає для двох чоловік, максимум трьох.
   Кому варто приглянутись до такого набору посуду? Водіям далекобійникам, думаю для цих людей цей набір посуду стане просто чудовим вибором. Також на набір варто звернути увагу людям котрі збираються кудись в мандрівку на авто з зупинками в різних цікавих місцях на природі.
   Ось такі в мене виникли думки після огляду Optimus Terra Lite HE Cookset.

Немає коментарів:

Дописати коментар